onsdag 11 mars 2009

Vilken soppa!

RPs match mot Tallen i dam 2:an skall alltså spelas trots allt. Fredag 19.30 i Sporthallen blir det match istället...

För ett par lördagar sedan fick jag beskedet av Tallen att de inte hade lag till matchen som skulle spelas 19 timmar senare. Det var bara till att gilla läget och ringa runt till folk. Efteråt gick snacket om hurvida matchen skulle spelas eller ej. Det hela ledde till att vi i bägge lagen trodde på WO. Detta tills igår...

Då får RP IF beskedet att matchen, till vilket pris som helst måste spelas. Det var bara till att hitta en ny dag...

Alltså fredag efter en del om och men...

Jag tror att alla är överens om att det inte får gå till såhär i landets 3:e högsta seniorserie. Vem som har gjort fel, när och varför, hur och om, ja det vet jag inte. Denna soppa innehåller för många ingredienser, om ens kända, för att kunna smakas av.

Nu är det som det är och vi får lyfta fram det positiva! En match till på hemmaplan!! Det tycker jag skall bli kul, det är ett som är säkert...

Nu hoppas jag att alla som på något sätt varit ilagda i denna soppa tar lärdom så vi slipper liknande maträtt igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar