tisdag 31 mars 2009

Elitseriens bästa?

Jag imponeras och glädjs med Lindesberg! Igår tog man sin första seger i ett svenskt slutspel, något jag verkligen unnar dem! Mitt hjärta slår för Lindesberg och min förhoppning är att de slår ut Alingsås! Är imponerad av vad Ilja har gjort med laget. Ett lag som inför säsongen tappade ett par riktigt viktiga spelare. Ilja, håller du privatkurser i individuell teknik så skall jag ringa alla SISU-personer i Sverige för att få delta!

Nästa vecka kommer Per Johansson till Linköping. I och med att Kroatien deltar i kvalet kanske man skulle ta och bjuda hit Ilja med?

Det finns många röster och åsikter om Ilja. Mot mig har han alltid varit trevlig frånsett nån kommentar om att jag inte va tillräckligt bra på armhävningar under tiden i Sävehof. Jag är övertygad om att de flesta spelare i Lindesberg tycker om Ilja som tränare. Igår hoppade mister handled runt med spelarna i ringen, underbart att se!

Stort lycka till till hela Lindesberg och till Ilja!

Ikväll visas Guif-Lugi på SVT 24. Dra på volymen ordentligt och känn in stämningen i sporthallen, E-tuna!

2 kommentarer:

  1. Ilija är en grym tränare. Apropå tekniken, kroatiska handbollsskolan, säger jag bara!

    Ilija vet vad han gör ;)

    SvaraRadera
  2. Förr var jag full av entusiasm över svt:s handbollssändningar, men nu när rastlösa epileptiker tagit över reglarna för ljud och bild blir jag bara trött. Den osynliga grafiken och den överidiotiska bakgrundsmusiken till varje tabellvisning gör mig undrande. Är det handbollspublik man vill nå eller sinnesdomnade diskonördar?

    SvaraRadera