fredag 22 januari 2010

Mitt i Sveriges mörker...

... lös det ett ljus igår! Vi, Linköpings HK vann mot Alstemo! Lovely!

Sveriges match mot Tyskland ikväll, 18:15 kan bli ett drama av rang! Bara till att bänka sig med en go köpp?

Många spännande matcher på gång när nu sista gruppvändan skall avslutas. Några lag är klara, men inget lag är utslaga än om jag har fattat saken rätt?

Serbien var en besvikelse igår mot Danmark! Kroatien fortsätter att ta poäng medans Island tappade mot Österrike. Vad händer med försvar/målvakt på Islansön?

Jag är lite trött idag, kom hem 01:00 från Småland. Skriver lite mera senare när jag sitter på bussen till Ystad. Kommande helg spelar RPs HJ steg 4 nere i Skåne. JSM...

2 kommentarer:

  1. Ge tränar staben sparken Olsson och Lindgren dom är värdelösa kasta in en pojke på 20 år (Kim Ekdahl) när det är 10 min kvar på matchen det är katastrof.

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten över Alstermo!! Ja, nu gäller det mot Tyskland ikväll...blir det flopp eller flipp??!!

    SvaraRadera