onsdag 27 januari 2010

Festen fortsätter...

Vilka matcher vi får uppleva! Vilken underbar bevakning TV 4, tack så mycket!

Iadg är det vila i EM, det kan spelarna behöva. En del spelare är nog ordentligt sleta. Steinar Ege har spelat alla matcher exempelvis.

Frankrike, Danmark, Polen... där har ni mina medaljkandidater. Kroatien får vara "darkhorse". Under torsdagskvällen avgörs vilka lag som går vidare till semifinal. Upplagt för dramatik? www.nyhetskanelen.se/handboll för senaste info om TV-sändningar!

Jicha, Spiller, Stefansson, Balic och Kjelling är nog mina EM-favoriter än så länge. Jag har sagt det och säger det igen... Där har ni, alla unga spelare att ta efter hur bollen skall spelas, hur finter skall göras!

Ta en lugn kväll nu och ladda inför morgondagen!

1 kommentar:

  1. Claes Svensson-Berg27 januari 2010 kl. 10:50

    Hur kan du tycka att tv4 har "bra" bevakning? - Visserligen sänds ju en del matcher, men att uthärda slagverksbakgrunderna i studio-delarna och den överdrivna reklamfrekvensen är omöjligt för det stora flertalet tittare - därför kör jag och de flesta jag känner med avstängd volym i dessa delar av sändningarna. - Kul att veta för de experter som har bra saker att säga - tv4 ser till att de inte kommer fram! Heja Danmark!!

    SvaraRadera