söndag 31 oktober 2010

Sverige vann?

Jo, man vann i torsdags. Jonas, Jonas och Mattias var bäst. Källman, Larholm och Andersson alltså...

Hur går det i Israel? Förbundets hemsida ger ingen info om var man kan se matchen. Länken som heh.nu la upp funkar inte för mig, trist! Jag tror att Sverige vinner med 10 mål. Vi får se om jag har rätt. Jag ville se matchen, varför kan ingen kanal visa? Svårt med Israel kanske?

Hur går det i övrigt då? Mantorp är bra just nu, RPs bägge lag mindre bra och sen finns Norrköping någonstans också. Vet inte exakt hur det går mer än att det är kaos I NKIK har jag hört, stämmer det?

Barud, Sävehof vill jag se i landslaget! Det finns framtid där...
Kim Ekdahl, Lönn och Stenbäcken, storlek där så det räcker och blir över. Hoppas att killarna själva vill bli bäst!

Nu ser vi fram emot en elitserie som startar igen, mot VM som snart är här samt en lugn söndagskväll...

2 kommentarer:

  1. Du borde göra ett inlägg till i veckan. Jag föreslår fredagar

    Bara för bloggen är så bra.

    Tycker du ska grunna på det och inte bara förkasta förslaget.

    SvaraRadera
  2. Det klart brorsan va bäst!

    SvaraRadera