fredag 15 maj 2009

Nytt inlägg

Hej!

Kul med kommentarer. Liknelsen med en månad är underlig, en gång i veckan minst uppdaterar jag allt. Hur som helst så skriver jag när jag har något att skriva...

Andreas, du har något där.

Jag kan säga att efter 2 veckor med LHKs herrlag som jag numera tränar är jag fylld med handbollsenergi och längtar tills första matchen i sporthallen.

De flesta spelarna är kvar och lagets ungdomar är ett år äldre! Hoppas att alla Linköpingsbor ser fram emot hösten!

Angående RPs damlag så borde RP IF skriva något på sin klubbs hemsida inom kort. Angående div 1 spelet som inte blev av alltså...

Regionläger denna helg i Katrineholm. Vad gör ni läsare för handbollsmässigt? Tittat Champinos League?

1 kommentar:

  1. Vi läsare har precis kommit hem ifrån region :D (eller nu talar jag då för mig)

    SvaraRadera