onsdag 15 september 2010

Känslorna svallar

Nej, trots att känslorna i allmänhet verkar vara heta så avstår jag från att lämna mina synpunkter kring RP Linköping och webben. Nu har det t om lämnats åsikter på Södermans blogg...

Lugi förlorade hemma igår. Ystad vann! Zanotti glad? Knappast! Kör hårt Johan, ni vinner nästa match...

På lördag skall jag se Bajen-Guif i Sthlm. Ger mig på lite tankar om detta på söndag. Ser fram emot att se hur Hammarby spelar med sitt unga lag. Vi i Linköpings herrar är i lite av samma situation kan jag tycka.

Läge att börja betta lite nu när handbollen sätter igång. Sävehof vinner mot Guif borta utan Jacobsson? Jag är faktiskt tveksam...

Ha en bra onsdag!

2 kommentarer:

  1. men TJENA mr. larholm!:D (får vi kalla dig erik nu?)
    Vi saknar dig på idrotten!:(

    Degamax/ Majken, Charlotte, Erika & Nadia:D

    p.s. när ska vi få revange i kubb? och när ska vi få gå på match "alli"?, du ska ju fixa in oss gratis även fast det är gratis?;)

    SvaraRadera
  2. Hej Miss Lund, miss Möller, miss zettland och miss Naida (efternamn?). Kubbförnedringen menar ni?

    Om ni kommer på lördag så bjuder jag på en chans till revansch...

    Ha det gött!

    SvaraRadera