fredag 5 februari 2010

Tror inte att jag är ensam...

Om att glädjas åt att en av Sveriges bästa handbollspelare gör comeback! Min bror Jonas är tillbaks på banan med sitt Ålborg efter att ha rehabat hela hösten. Återstår att se hur knät reagerar, men hoppas, hoppas att det går vägen och att vi får njuta av läckra handbollskonster på dansk TV igen!

I helgen spelas steg 4 för B-ungdom...

LHK åker till Skåne för att möta Skurup...

LHKing spelar bortamatch mot AIK.

13/2 spelar LHKing-Mantorp, hur många sitter i Sporthallen då?

Nu har elitserien börjat igen, för herrar! Sävehof kommer att bli vårens lag, jag bara känner det på mig. Jag tror inte att Alingsås år till final, jag bara känner det. Guif då? Onekligen har Pava gjort gott och laget bara vinner och vinner!

Ha en bra helg!

3 kommentarer:

  1. Inressant om Alingsås. Inte mkt skriverier om att AHK är heta, ingen spelare med i landslagstruppen mm.
    Men ändå, laget leder serien, har den klart bredaste truppen... vad mer kan man säga. Tror det passar Alingsåsarna utmärkt att smyga lite i vassen, hur man nu kan göra det som serieledare.
    /Daniel

    SvaraRadera
  2. du verkar vara en riktig pajas!

    SvaraRadera
  3. Gerard Frennesson6 februari 2010 kl. 21:48

    - Ja, din bror har onekligen saknats av många, inte minst under EM. Intressant och underhållande blogg detta!

    SvaraRadera