fredag 4 september 2009

Nu öker trycket!

Fick reklam för bloggen på www.heh.nu så nu ökar trycket! Jag skall försöka att leverera...

Sitter på bussen på väg till GBG, tyvärr en helg där GBG har skapligt handbollsfritt enligt mina källor. Jag reser heller inte i handbollsärende. En del handbollssnack lär det bli trots allt.

Sandström mot Kiel, Sjöstrand i sin debut med Flensburg. Svenska målvakter är heta just nu! Jag har alltid Per först, lite färgad efter alla härliga matcher jag sett med Sävehof. Per kan det där med att stänga.

Nummer 1 av dessa 2 skall sägas. Beutler är nog nummer 1. Där är i alla fall de 3 som skall spela i svenska landslaget!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Det här med allsvenskan, 1 ner, 3 kvalar osv är intressant. Återkommer till detta när jag satt mig in i det helt...

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig! Det blir Beutler, Sandström och Sjöstrand som är i landslaget. Men Palicka kan allt vara med och utmana när han kommer tillbaka!

    SvaraRadera