tisdag 7 april 2009

Tillbaks på banan!

Undertecknad har varit i Katrineholm som riksinstruktör fredag-tisdag och där fanns inte utrymme tidsmässigt att blogga! Riktigt skoj var det och väldans massa bra spelare på samma ställe. Adam Sjöö och Filip Beretsen spelade All-star match och är därmed vidare till riks 2!

U-landslaget är på plats i Linköping!

Matcherna närmar sig!

Imorgon är det Alingsås-Lindesberg, match 5 om jag inte är helt ute och cyklar. TV!!

Grattis till Gattas, Marcus, Mattias och Mirza, de unga domarna som verkligen visar att Sverige har en framtid på det planet. Bägge paren har fått döma slutspelsmatcher på herrsidan och dessutom gjort det bättre än de äldre paren om ni frågar mig! Hoppas att ni får döma semifinaler, det är ni värda!

Mattias Jansson, även han domare... Eller... Nej, han var domare. Nu har han fått sparken för att han skrivit olämpliga saker på sin blogg. Läs mer på heh.nu om ni är intresserade. Hela grejen känns lite märkligt, vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Jag vet att Mattias älskar att döma så jag hoppas att han inte har dömt sin sista match!

Snart börjar Silly season, alltid lika spännande!

Ut och sola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar